Programming C, C++, Java, PHP, Ruby, Turing, VB
Computer Science Canada 
Programming C, C++, Java, PHP, Ruby, Turing, VB  

Username:   Password: 
 RegisterRegister   
 How did you find us?
Index -> CompSci.ca, General Discussion -> Featured Poll
Goto page 1, 2, 3, 4, 5  Next
View previous topic Printable versionDownload TopicRate TopicSubscribe to this topicPrivate MessagesRefresh page View next topic

How did you find this site?
(No ending time set)
typeing in random urls
7%
 7%  [ 9 ]
Yahoo
5%
 5%  [ 7 ]
Goggle
34%
 34%  [ 41 ]
other search engine
2%
 2%  [ 3 ]
From Holt Software site (the poleop who made turing)
5%
 5%  [ 7 ]
From a friend
22%
 22%  [ 26 ]
From a teacher
12%
 12%  [ 15 ]
other (plz let us know)
8%
 8%  [ 10 ]
Total Votes : 118

Author Message
Dan




PostPosted: Thu Oct 09, 2003 11:26 am   Post subject: How did you find us?

...
Computer Science Canada Help with programming in C, C++, Java, PHP, Ruby, Turing, VB and more!
Sponsor
Sponsor
Sponsor
sponsor
Amailer




PostPosted: Thu Oct 09, 2003 11:58 am   Post subject: (No subject)

haha, typing in urls ;D
krishon




PostPosted: Sat Oct 11, 2003 10:30 am   Post subject: (No subject)

lol...a friend told me bout it....all the way back
Mazer




PostPosted: Sat Oct 11, 2003 1:54 pm   Post subject: (No subject)

from that other turing related website. ugh, bad times...
Andy




PostPosted: Fri Nov 21, 2003 7:19 pm   Post subject: (No subject)

asian sensation told me
LovelyCrap




PostPosted: Sun Nov 23, 2003 4:32 pm   Post subject: (No subject)

dodge_tomahawk wrote:
asian sensation told me

Dodge told me.
FDisk87




PostPosted: Fri Dec 05, 2003 8:46 pm   Post subject: (No subject)

Google
note: it is spelt wrong in the poll.
Andy




PostPosted: Fri Dec 05, 2003 9:30 pm   Post subject: (No subject)

well well, we got ourselves a new spammer.. 12 posts/day thats pretty good... and since ur a noob i'm not gonna yell at you, see dan owns the site(which allow us to blame him for everything) and he cant spell, and you dont need to know how to spell to program cuz editors like vb spell checks your code for you.
LovelyCrap




PostPosted: Sat Dec 06, 2003 2:30 am   Post subject: (No subject)

dodge_tomahawk wrote:
well well, we got ourselves a new spammer.. 12 posts/day thats pretty good... and since ur a noob i'm not gonna yell at you, see dan owns the site(which allow us to blame him for everything) and he cant spell, and you dont need to know how to spell to program cuz editors like vb spell checks your code for you.

LoL. It's only his first week. You can't accuse him of spamming just yet.

Think about it... when you first join a forum, every post/thread is new to you and if you like to contribute, you will end up posting a lot. Give the guy a week to catch up with the rest of us before you accuse him of spamming. Smile
poly




PostPosted: Sat Dec 06, 2003 5:28 pm   Post subject: (No subject)

what i recall..... I was googling some odd word (had nothing to do with computer science) and somehow i clicked on a link and it landed me here....
Maverick




PostPosted: Fri Jan 09, 2004 1:12 pm   Post subject: (No subject)

And you never left?
That's a shame
santabruzer




PostPosted: Fri Jan 09, 2004 6:55 pm   Post subject: (No subject)

i really don't know how i got here.. i guess it's just torn away from my mind... well.. having a short and long term memory problems is such a drag Wink
grasshopper




PostPosted: Thu Mar 11, 2004 4:57 pm   Post subject: (No subject)

heeeey my cuzin told me about this site.. it`s awesomely cool Very Happy
MyPistolsIn3D




PostPosted: Sat May 15, 2004 12:40 pm   Post subject: (No subject)

Poly told me. I owe him my life.
zomg




PostPosted: Thu Oct 21, 2004 11:09 am   Post subject: (No subject)

the day i found out about turing 4.0.5 i typed it into google and fund this website...

the great thing is i got the download a day before it was temporarily unavailble lol Very Happy

i just recently became a member but i've been lingering around the website as guest for over a year lol
Display posts from previous:   
   Index -> CompSci.ca, General Discussion -> Featured Poll
View previous topic Tell A FriendPrintable versionDownload TopicRate TopicSubscribe to this topicPrivate MessagesRefresh page View next topic

Page 1 of 5  [ 69 Posts ]
Goto page 1, 2, 3, 4, 5  Next
Jump to:   


Style:  
Search: